Opgave:Idebureauet 2+1 udviklede koncept og layout, og ESP-consult producerede bannere og landingpages. Der blev lavet 5 forskellige banner-budskaber. De 5 bannere blev hver lavet i 6 forskellige størrelser – i alt 30 bannere. De til kampagnen oprettede landing pages indeholdt yderligere produktinformation og en kontakt form. Bannerkampagne kørte i flere runder i nogle af landets største nyhedsmedier. Bl.a. Børsen og Berlingske tidende. Kampagnen var en stor succes, og gav massere udfyldte kontaktformularer. Kunden:Visma er Nordens førende økonomi- og teknologihus med over 3.400 dedikerede fageksperter. Deres faglige kompetencer dækker bredt inden for outsourcing af løn og økonomi, software samt inkasso. I Danmark er Visma repræsenteret i Herlev, Roskilde, Odense, Kolding og Lemvig med mere end 230 medarbejdere. På nordisk plan er de 3.400 ansatte fordelt på 90 kontorer i 70 nordiske byer samt et selskab i Amsterdam. Omsætningen i 2008 var over 3 milliarder norske kroner. Visma Business bannere eksempel (nedskaleret):
|
Kampagnen kørte bl.a. på Børsen.
Kapagnen kørte bl.a. på JP. |